Wyceń rekrutację dla swojej firmy
Zamiast narzucać Ci gotowe rozwiązania, zaczniemy od zrozumienia Twojego biznesu. Zbadamy potrzeby Twojej firmy, przeanalizujemy segmenty klientów, produkty, usługi i zweryfikujemy, jakiego kandydata pilnie potrzebujesz. Na bazie tych informacji doradzimy, jaki kandydat i na jakim poziomie specjalizacji jest dziś potrzebny w Twojej organizacji, a następnie przygotujemy wycenę rekrutacji.
Specjalizujemy się w rekrutacjach w sprzedaży i marketingu B2B oraz B2C i w tych obszarach możemy Cię wesprzeć. Rekrutujemy głównie na stanowiska: Dyrektora Sprzedaży, Dyrektora Marketingu, Handlowca oraz Marketera — z nami masz pewność, że zatrudnimy osobę dopasowaną do specyficznych segmentów i procesów sprzedażowo-marketingowych w Twojej firmie, a także celów, jakie ma zrealizować.
Wypełnij formularz
Najczęściej rekrutujemy na stanowiska
Handlowca
Dyrektora Sprzedaży
Marketera
Dyrektora Marketingu
01.
Jakie pytania Ci zadamy?
- Na jakie stanowisko planujesz rekrutację?
- Czy to pierwsze, czy kolejne stanowisko, z takim zakresem zadań w firmie?
- Jakie zadania chcesz powierzyć nowo zatrudnionej osobie?
- Jaki jest budżet na wynagrodzenia dla kandydata?
- Czy oczekujesz od kandydata umiejętności językowych i na jakim poziomie?
- Czy szukasz unikalnych technicznych kompetencji u kandydata?
02.
Z kim najczęściej pracujemy?
Jako firma specjalizujemy się w rekrutacjach dla segmentu B2B (sprzedaż firma-firma). Najczęściej wspieramy firmy w sektorze produkcyjnym, przemysłowym, IT oraz w usługowym.
03.
Czy konsultacja do czegoś zobowiązuje?
Nie, konsultacja jest niezobowiązująca. To czas, w którym chcemy lepiej poznać Twoje cele i sprawdzić, czy nasze doświadczenie i wiedza pomogą Ci je osiągnąć. Czas na podjęcie decyzji o współpracy będziesz mieć po otrzymaniu wyceny rekrutacji.