menu

Gerard Bernat

Konsultant Customer Experience i Rozwoju Biznesu

in

O mnie

Posiada 20 lat doświadczenia w budowaniu i usprawnianiu działów obsługi klienta oraz sprzedaży. W swojej karierze tworzył najlepsze z możliwych doświadczeń klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy m.in. projektując im optymalne warunki pracy, pragmatyczne procesy i transparentne zadania. Ma za sobą setki udanych rekrutacji we wszystkich obszarach sprzedaży i marketingu. Wysokie kwalifikacje sprawiają, że potrafi właściwie ocenić kompetencje kandydatów, dostarczając naszym klientom tylko najlepszych z nich. 

Specjalizuje się w skutecznych rekrutacjach i budowaniu zespołów. Przeprowadza wieloetapowe oceny kompetencji kandydatów, obserwując ich w praktyce i wyciągając trafne wnioski z przyjętych przez nich strategii działania.

Zainteresowania

  • Rekrutacja w sprzedaży i marketingu
  • Assessment Center
  • Onboarding i rozwój pracownika
  • Budowa procesów, standardów obsługi i monitorowania jakości
  • Wdrażanie systemów i narzędzi wspierania obsługi klienta
  • Budowanie systemów premiowych
  • Mapowanie Customer Jurney
  • Przygotowywanie ulepszeń dla poprawy Churn Rate, NPS, CSAT
  • Budowa strategii, procesów i celów operacyjnych
  • Projektowanie struktur, ról, zakresów zadań i odpowiedzialności
  • Tworzenie mapy wskaźników, źródeł raportowania i dashboardów

Wyceń rekrutację

Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?

Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.

Skontaktuj się
z nami

    Bezpośredni kontakt