
O mnie
Posiada 20 lat doświadczenia w budowaniu i usprawnianiu działów obsługi klienta oraz sprzedaży. W swojej karierze tworzył najlepsze z możliwych doświadczeń klienta, zaczynając od zbudowania doskonałych doświadczeń pracowników firmy m.in. projektując im optymalne warunki pracy, pragmatyczne procesy i transparentne zadania. Ma za sobą setki udanych rekrutacji we wszystkich obszarach sprzedaży i marketingu. Wysokie kwalifikacje sprawiają, że potrafi właściwie ocenić kompetencje kandydatów, dostarczając naszym klientom tylko najlepszych z nich.
Specjalizuje się w skutecznych rekrutacjach i budowaniu zespołów. Przeprowadza wieloetapowe oceny kompetencji kandydatów, obserwując ich w praktyce i wyciągając trafne wnioski z przyjętych przez nich strategii działania.
Zainteresowania
- Rekrutacja w sprzedaży i marketingu
- Assessment Center
- Onboarding i rozwój pracownika
- Budowa procesów, standardów obsługi i monitorowania jakości
- Wdrażanie systemów i narzędzi wspierania obsługi klienta
- Budowanie systemów premiowych
- Mapowanie Customer Jurney
- Przygotowywanie ulepszeń dla poprawy Churn Rate, NPS, CSAT
- Budowa strategii, procesów i celów operacyjnych
- Projektowanie struktur, ról, zakresów zadań i odpowiedzialności
- Tworzenie mapy wskaźników, źródeł raportowania i dashboardów
Wyceń rekrutację
Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?
Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.