O mnie
Blisko od 15 lat związany z marketingiem, zarządzając nim i realizując działania na poziomach od operacyjnego po strategiczny. Swoje kompetencje potwierdził ponad 15 certyfikacjami z zakresu marketingu, głównie w środowisku digitalowym. Jest jednym z 4 certyfikowanych trenerów Digital Marketing Institute w Polsce, przygotowującym z zakresu strategii marketingowej, planowania działań oraz budżetowania, kompetencji taktycznych, narzędziowych i operacyjnych. Specjalizuje się także strategicznym wykorzystaniem kanałów digitalowych w procesach marketingowych, sprzedażowych oraz Employer Brandingowych, które wdrożył jak dotąd w ponad 50 międzynarodowych organizacjach. Ponadto wspiera klientów w obszarach budowania komunikacji marketingowej, optymalizacji procesów marketingowych oraz w zakresie budowania przekrojowych kompetencji zwiększania efektywności marketingu. Wdraża procesy podejmowania decyzji strategicznych i ich walidowanie w oparciu o pozyskiwane dane. Na 4 uczelniach wyższych wykłada przedmioty związane z planowaniem kampanii reklamowych, strategią e-commerce, CRM oraz strategią komunikacji marketingowej.
Zainteresowania
Jako osoba kreatywna, ale pozbawiona zdolności plastycznych, w czasie wolnym lubi gotować i pielęgnować ogród. Jednak, gdy tylko ma dostępne nieco więcej wolnego czasu, rusza na zwiedzanie świata – tego bliższego i tego dalekiego. Jest pasjonatem kolekcjonowania nowych doświadczeń oraz nowych technologii. Czasami spędza wieczory, jako DJ lub tworząc własne utwory.
Wyceń rekrutację
Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?
Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.