menu

Rekrutacja dyrektora sprzedaży

Zatrudnij dyrektora sprzedaży, który zwiększy skuteczność handlowców w Twojej firmie.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
rekrutacja dyrektora sprzedazy

Dlaczego trudno znaleźć kompetentnego dyrektora sprzedaży?

Firmy często zatrudniają dyrektorów, którzy sprawiają profesjonalne wrażenie na rekrutacji. Jednak potem okazuje się, że takie osoby nie potrafią rozwijać procesu sprzedaży. Pomimo zatrudnienia nowego dyrektora sprzedaży, zyski firmy utrzymują się na tym samym poziomie. Dlaczego?

Aby wprowadzać skuteczne rozwiązania sprzedażowe, dyrektor musi dobrze znać specyfikę sprzedaży w Twojej firmie. Aktualna wiedza, odpowiednie doświadczenie i sprofilowane kompetencje to jedyny sposób na to, aby działania nowego dyrektora sprzedaży przekładały się na wyniki finansowe.

Tylko że wielu dyrektorów sprzedaży od lat zarządza sprzedażą w ten sam sposób. W konkurencyjnym otoczeniu takie osoby nie są w stanie poprowadzić firmy do większych zysków.

Działy HR często nie dostrzegają tego problemu, przez co rekrutują dyrektorów, którzy nie potrafią skutecznie porządkować ani rozwijać procesu sprzedaży.

Dlaczego dyrektorzy sprzedaży okazują się nieskuteczni?

  • Nie rozumieją specyfiki sprzedaży nowego pracodawcy.
  • Nie mają doświadczenia we wdrażaniu i rozwijaniu konkretnych procesów sprzedaży.
  • Nie rozumieją potrzeb danego segmentu klientów.
  • Nie potrafią budować silnych i zmotywowanych zespołów sprzedażowych.
  • Nie biorą odpowiedzialności za wyniki sprzedażowe.
  • Nie dostrzegają możliwości na rozwój sprzedaży.
  • Nie potrafią śledzić kluczowych wskaźników sprzedażowych.

Jak rozwiązaliśmy problem nieskutecznych dyrektorów sprzedaży?

Zaprojektowaliśmy usługę rekrutacji, która umożliwia znalezienie dyrektora dopasowanego do specyfiki sprzedaży i klientów w konkretnej firmie.

Mamy narzędzia, które pozwalają precyzyjnie zbadać wiedzę i kompetencje kandydatów. Dzięki temu możemy obiektywnie ocenić, czy dana osoba potrafi uporządkować i rozwinąć sprzedaż w Twoim modelu biznesowym.

W rekrutację angażujemy starannie wybranych ekspertów o różnych specjalizacjach. Takich, którzy wiedzą, na czym polega zwiększanie sprzedaży i jak zbudować silny zespół sprzedażowy. Poprzez pogłębiony wywiad i sprofilowane zadania weryfikujemy, czy kandydat posiada niezbędne kwalifikacje i przyczyni się do rozwoju Twojego biznesu.

Dzięki temu nowy dyrektor sprzedaży jest skuteczny, a zainwestowane w niego pieniądze szybko się zwracają.

Wyceń rekrutację

Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?

Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.

Jak rekrutujemy
skutecznych handlowców?

01.

Zaczynamy od profilu kandydata idealnego

Analizujemy Twoje oczekiwania wobec kandydata. Sprawdzamy, jakiej wielkości cele sprzedażowe powinien osiągać nowy dyrektor sprzedaży i jak duży zespół handlowy będzie mu podlegać. Następnie ustalamy zestaw kompetencji, które pozwolą mu doprowadzić firmę do większych zysków. To podstawa, na której tworzymy opis stanowiska oraz profil kandydata, który najlepiej odpowie na Twoją realną potrzebę biznesową.

02.

Docieramy do kompetentnych kandydatów

Kandydatów poszukujemy za pomocą wielu kanałów, m.in. naszej sieci kontaktów biznesowych, przez podcast NSM, media społecznościowe oraz tradycyjne ogłoszenia. Wykorzystując wiele źródeł naraz, przyciągamy ponadprzeciętnych kandydatów z odpowiednim doświadczeniem w sprzedaży.

03.

Badamy kandydatów pod kątem dopasowania do Twojej firmy

Przy użyciu oprogramowania wspierającego rekrutację, z kilkudziesięciu kandydatów wybieramy kilkoro najbardziej utalentowanych i z największymi osiągnięciami. Każdy spotyka się z doświadczonym ekspertem biznesowym, który sprawdza ich wiedzę o nowoczesnej sprzedaży. Analizujemy praktyczne umiejętności kandydatów za pomocą podwójnej sesji assessment center. Podczas tych sesji kandydaci rozwiązują konkretne problemy w przykładowych firmach. Po omówieniu wyników wyłaniamy dwóch kandydatów, którzy nie tylko najlepiej spełniają wymagania, ale też najbardziej pasują do kultury organizacyjnej Twojej firmy

04.

Spotykasz się z dwoma kompetentnymi dyrektorami sprzedaży

Spotykasz się z dwoma kandydatami, którzy mają wszystkie kompetencje i będą skuteczni na stanowisku dyrektora sprzedaży w Twoim modelu biznesowym. To TY decydujesz, którego z nich chcesz zatrudnić.

Wyceń rekrutację

Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?

Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.

Co zyskujesz korzystając
z naszej usługi rekrutacji?

Unikasz kosztownych pomyłek rekrutacyjnych

Zatrudniając dyrektora dopasowanego do specyfiki sprzedaży w Twojej firmie, oszczędzasz pieniądze.

Budujesz silny zespół sprzedażowy

Zespół sprzedażowy w Twojej firmie dostaje zastrzyk nowej energii i staje się coraz silniejszy.

Twój biznes rośnie

Z każdym miesiącem zdobywasz więcej nowych klientów i powiększasz zyski swojej firmy.

Oszczędzasz czas

Zamiast tracić czas na pracochłonną analizę kandydatów, spotykasz się z dwoma, kompetentnymi dyrektorami sprzedaży.

Nic nie ryzykujesz

Chcemy, aby dyrektor sprzedaży wniósł realną wartość dla Twojej firmy. Jeśli jednak w ciągu dwóch miesięcy kandydat zrezygnuje, znajdziemy kolejnego pracownika bez dodatkowych kosztów.

Wyceń rekrutację

Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?

Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.

Co mówią o nas
nasi klienci?

Skontaktuj się
z nami


    Obowiązek informacyjny

    Bezpośredni kontakt