menu

Jolanta Korczak

Konsultant marketingu B2B

in

O mnie

Głęboko wierzy w to, że dobry konsultant powinien powiedzieć Ci to, co  musisz wiedzieć, a nie to co chciałbyś usłyszeć.  Szeroka perspektywa i umiejętność „łączenia kropek” sprawia, że potrafi dostrzec  wąskie gardła organizacji, nawet w pozornie niezwiązanych ze sobą obszarach, a przez to zaproponować lepsze rozwiązania. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu B2C jak i B2B.  Projektowała procesy i strategie marketingowe m.in.  dla firm z branży medycznej, produkcyjnej czy  odzieżowej zarówno w modelu B2B jak i B2B2C.

W swojej pracy kładzie nacisk na praktyczny wymiar marketingu. Nie tylko pokazuje „co zrobić”, ale podpowiada także „jak to zrobić”. Jest miłośniczką rozwoju kompetencji  według koncepcji T-shaped marketer (szerokie spektrum kompetencji marketingowych w połączeniu z 2-3 specjalizacjami), dzięki czemu jest w stanie zaproponować najodpowiedniejsze strategie i taktyki dla konkretnego wyzwania.

Nieustannie przekonuje, że dobry marketing B2B, to nie firmowy koszt, ale realna inwestycja we wsparcie sprzedaży.  Nie boi się niesztampowych rozwiązań, a przy tym jest miłośniczką uporządkowanych działań.   Kilka razy w miesiącu  przybliża studentom tajniki social media marketingu i praktycznych aspektów kampanii reklamowych na jednej z krakowskich uczelni wyższych.

Zainteresowania

Zamów
bezpłatną
konsultację

Poszukujesz specjalisty do działu sprzedaży lub marketingu?

Zamów bezpłatną konsultację, w czasie której podpowiemy kto będzie pasować do celów Twojej firmy i specyfiki sprzedaży, jak znaleźć te osoby oraz z jakimi kosztami może się to wiązać.

Skontaktuj się
z nami

    Bezpośredni kontakt