O mnie
Głęboko wierzy w to, że dobry konsultant powinien powiedzieć Ci to, co musisz wiedzieć, a nie to co chciałbyś usłyszeć. Szeroka perspektywa i umiejętność „łączenia kropek” sprawia, że potrafi dostrzec wąskie gardła organizacji, nawet w pozornie niezwiązanych ze sobą obszarach, a przez to zaproponować lepsze rozwiązania. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu B2C jak i B2B. Projektowała procesy i strategie marketingowe m.in. dla firm z branży medycznej, produkcyjnej czy odzieżowej zarówno w modelu B2B jak i B2B2C.
W swojej pracy kładzie nacisk na praktyczny wymiar marketingu. Nie tylko pokazuje „co zrobić”, ale podpowiada także „jak to zrobić”. Jest miłośniczką rozwoju kompetencji według koncepcji T-shaped marketer (szerokie spektrum kompetencji marketingowych w połączeniu z 2-3 specjalizacjami), dzięki czemu jest w stanie zaproponować najodpowiedniejsze strategie i taktyki dla konkretnego wyzwania.
Nieustannie przekonuje, że dobry marketing B2B, to nie firmowy koszt, ale realna inwestycja we wsparcie sprzedaży. Nie boi się niesztampowych rozwiązań, a przy tym jest miłośniczką uporządkowanych działań. Kilka razy w miesiącu przybliża studentom tajniki social media marketingu i praktycznych aspektów kampanii reklamowych na jednej z krakowskich uczelni wyższych.
Zainteresowania
Wyceń rekrutację
Chcesz poznać koszt rekrutacji dla Twojej firmy?
Zostaw na siebie namiar i dowiedz się, ile kosztuje pozyskanie najlepszego pracownika dla Twojej organizacji. Najpierw dopytamy, kogo potrzebujesz i zarekomendujemy najlepsze metody dotarcia do kandydatów. Po krótkiej rozmowie prześlemy na Twoją skrzynkę wycenę procesu rekrutacji.